Un 2014 espléndido para As Cancelas

12 de febreiro de 2015

Un incremento de afluencia do 11%, novos servizos para os clientes e novas aperturas como Amichi, Geox, The Body Shop, Time Road, Di Prego, Cambalache, ou Hebe Kebap consolidan o liderado do centro comercial santiagués.

2014 foi un grande ano para As Cancelas, ao ter alcanzado os 12.000.000 de visitas en pouco máis de dous anos dende a súa apertura, e terse consolidado como centro comercial de referencia na capital galega.

Durante os últimos 12 meses, novas marcas como Amichi, Geox, The Body Shop, Time Road, Di Prego, Cambalache ou Hebe Kebap incrementaron a extensa oferta de moda, ocio e restauración do centro.

De igual modo, As Cancelas viviu unha mellora nas súas instalacións, con cargadores para móbiles nas zonas estanciales, novas pantallas de TV e tablets, secamans Dyson ultrarrápidos nos aseos; unha locución que recorda que son prioritarios para persoas con mobilidade reducida nos ascensores ou a mellora da rede de telefonía móbil, co servizo de préstamo de baterías.

O centro ultima na actualidade novos servizos como o préstamo de cadeiras de rodas e de cadeiras para bebés ou as pulseiras electrónicas para localizar os nenos e evitar que se perdan. Unha serie de iniciativas orientadas a facer realidade un dos principais obxectivos Das cancelas: lograr a plena satisfacción do cliente e facer que se sinta como na casa.

Os excelentes resultados da campaña de Nadal e do inicio das rebaixas (un 16% superior aos datos do ano anterior), así como a celebración de eventos de éxito consolidado como o Festival do Humor, a Fashion Night ou o Aniversario, avalan as perspectivas de éxito no futuro para o centro comercial.

En opinión de Abraham Cano, xerente de Ás Cancelas,"la fórmula do éxito do centro reside no traballo ben feito e en contar cun grupo de profesionais implicados en facer Das cancelas un espazo de ocio e compras referente. Iso e, por suposto, contar con instalacións de primeiro nivel, que procuramos ter actualizadas con melloras constantes en aspectos como a relación cos nosos clientes a través dos dispositivos móbiles ou os espazos pensados para as familias".